הסערה מסביב מומולנד


הפיד שלי באינסטגרם בסערה מתמשכת,מה פקד את הפיד שלי שגורם לי לכתוב על זה פוסט?
הזכייה של מומולנד ב'M! Countdown' עם השיר החדש שלהן BBoom BBoom.

נתחיל מההתחלה ?
מומולנד מורכבת מתשע זוכות בתוכנית שהתקיימה אי שם ב2016 ,קבוצה המורכבת מהייבין,יון וו ,ג'יין, טיהיי,נאיון,דאייזי,ג'ואי,אהין וננסי.
והדביוט שלהן קרה ב10 לנובמבר 2016 .
הלהקה הזו עוד קטנה, המכירות של האלבומים לא גבוהים ,והאמת אין להן כלכך הרבה אלבומים שהן הוציאו (נכון להיום שלושה )בנוסף ואף שיר שלהן לא דורג ב Gaon chart (אתר דירוגים קוריאני), ואו היה בין ה100 שהיו בדירוג של Melon .
אז המון אנשים הופתעו מהניצחון שלהן . 



בטח תשאלו,על מה הביקורת יכולה להתבסס כבר? הן ניצחו,זה מעיד על כך שהן טובות למרות הדירוגים הנמוכים .
ובכן,אני חשבתי בדיוק ככה,עד שקראתי את התגובות .
באותו ערב התקיים הטקס "
Golden Disc" ששם כל הלהקות הגדולות .
לכן, המון טוקבקיסטים החלו לתקוף את הניצחון בכך שהן ניצחו בית ריק, והניצחון כלל לא מגיע להן .
כמה אף טענו שהתחרויות האלו נפלו ,ותעשיית המוזיקה נהפכה לגרועה .

אף על הטובקבקים הרעים, הנאום המרגש של מומולנד, רק מדגיש כמה הזכייה הייתה דבר הכרחי בשבילן.
אני ממש מקווה שזה ימריץ אותן ויביא להן עוד שלל נצחונות ופרסים !

השיר שאיתו הן זכו נקרא "BBoom BBoom", בפעם הראשונה שתשמעו אותו , הוא ישמע שונה ומוזר מאוד.
לדעתי, הקטע של הראפ לא מתאים לשיר בכלל, השיר קופצני,שמח, וקייפופ טהור .. אך קטע הראפ הוא
מערבי מאוד, אופייני לראפ של ארצות הברית. הראפ היה טוב בהחלט ללא שום ספק אך אינו קשור למוזיקה שיש בכל השיר .
אחרי ההקשבה אינטנסיבית, אחרי אולי מאה פעם שהפעלתי את השיר ,התחלתי להתחבר אליו וגם אל קטע הראפ, לא היה לי את אותו שוק .
אני חושבת שלקייפופיסטים חדשים בתחום, יהיה אולי קל יותר להתחבר לשיר, אבל בתור אחת מאוד ותיקה, היה לי קצת קשה להתחבר לסוג הזה שמערבב כלכך הרבה דברים .
                             

לסיום,אני בהחלט רוצה להעביר מסר כלשהו מהפוסט הזה,
תנו ללהקות חדשות או לא פופולריות צ'אנס!
גם אם לא תאהבו את השיר ב100%, עדיף להשאיר תגובה בונה מאשר אחת קוטלת ופוגעת ..

 אנחנו לא רוצים שהאומנים יאבדו מהshine ובמקום להשתפר הם יפלו .
אז אני מאתגרת אותכם הקוראים!
פזרו לפחות תגובה אחת נחמדה על קליפ לבחירתכם
 בין אם אהבתם או לא !
ותתייגו #wondercomment כדי שתהיה שרשרת של תגובות טובות!

אוהבת המון המון,
Neai 

תגובות

  1. אנונימי11/2/18 23:04

    לא כזה אוהבת את השיר הזה
    אבל השירים האחרים שלהן ממש טובים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי ! יש להן שירים מצויינים אחרים

      מחק

הוסף רשומת תגובה

בבקשה לכבד בתגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

טוקבוקי בטעם קימצ'י (הכל בסיר אחד, ארוחה זריזה שמתאימה לסטודנטים)

אגדת הים הכחול

דווינג'אנג ג'יגה -된장찌개

קוסמטיקה קוריאנית מומלצת